A weboldal készítés egyik sarkalatos része a menü. Elsősorban itt zajlik a navigáció, és jóval egyszerűbb elrontani, mintsem egy jól használható, kattintásra késztető főmenüt készíteni. Elmondjuk, mire kell figyelni....
Tovább
Növeljük a biztonságot: több lépcsős bejelentkezés
Amikor azonosított felhasználóként be szeretnénk lépni egy oldalra (pl. a saját weboldalunk admin felületére, vagy a...
TovábbA tizenévesek lelépnek a Facebookról
Megfelelő stratégia a Facebook-ra alapozni online megjelenésünket? Mármint, a cég internetes oldala HELYETTESÍTÉSE a FB oldallal?...
TovábbA Facebook és a Qualcomm belecsap a lecsóba: ultragyors Wi-Fi a városokban
Összeállt a Facebook a Qualcomm-mal, hogy Wi-Fi elérhetőségen javítson a városokban – ezt a két cég jelentette be hétfőn.
Tovább“Gyorsan felhozzuk weboldalát a Google 1. helyére” – vagy mégsem?
Számos cég kínál “titkos” eljárást, amivel villámgyorsan a Google találati lista 1. oldalára, sőt, 1. helyére...
TovábbHogyan befolyásolhatja a tárhelyünk a weboldalunk sikerességét?
Fontos-e a Google pozíciónk szempontjából az, hogy milyen webtárhelyet használunk?
TovábbMi az a one-page design és mikor érdemes alkalmazni?
A one-pager, magyarul egyoldalas weboldalak előnye, hogy kiváló olvashatóságot, gyors navigációt, elegáns dizájnt és természetesen teljes...
TovábbA linkekből sosem elég?
Tényleg segítenek a linkek a weboldalunk előrejutásában? És minél több link mutat a weboldalunkra, annál jobb...
TovábbCímsorok a weboldalon: eszik-e vagy isszák?
Csakúgy, mint mondjuk egy word-dokumentumban, a weboldalakon is alkalmazhatunk címsorokat. Ezek kiemelnek tartalmat, mondjuk címeket, alcímeket,...
TovábbRoad to Nowhere
A 80-as évek egyik Talking Heads-slágerének címe jutott eszembe azokról a linkekről, amelyek az oldalunkon lehetnek,...
Tovább