Hogy hívjuk vissza látogatóinkat webáruházunkba?

Kosár emlékeztető

A jobb webáruházak - a vásárlási és látogatói adatok mellett- rögzítik azt is, ha egy látogató terméket helyez a kosarába. Láthatjuk tehát, hogy milyen termékeket készülnek megvásárolni, de az is kiderülhet, hogy a terméket "ott felejtették" valamilyen okból: gondolkodnak még a vásárláson, tovább keres jobb ajánlat után, de az is lehet, hogy véletlenül bezárta a böngészőt a felhasználó. Ezek a kosárba helyezett, de "elfeledett termékek" többsége nem kerülnek megvásárlásra. Hacsak nem használjuk a Cart Reminder szolgáltatást, amely emlékezteti egy bizonyos idő után a vevőt arról, hogy termékek maradtak a webáruház kosarában.

A lényeg tehát a következő: jön a vásárló, megtalálja a terméket, és eldönti, hogy megvásárolja. Megnyomja a "Kosárba" gombot, és elkezdődik a megrendelési folyamat. Megadja az adatait - név, cím, email, telefonszám, stb. -, majd jön a szállítási-, fizetési mód kiválasztása, esetleg az online fizetés. Előfordul azonban, hogy a látogató nem jut el a megrendelés végéig, azaz nem vette meg a terméket, de valószínűleg van (vagy volt) vásárlási szándéka.

Eltelik egy nap.

Felhasználónk egyszer csak kap egy emailt arról, hogy webáruházunkban egy terméket a kosarába tett, ezen a linken folytathatja a vásárlási folyamatot. De kiegészíthetjük azzal is, hogy további 5% kedvezményt adunk, ha folytatja a vásárlást. 

Ettől az egyszerű lépéstől jelentősen, akár 65%-kal is nőhet azon vásárlások száma, ahol a rendelés befejezése előtt megszakad a vásárlás.

Mindezt ingyenesen biztosítjuk a SkyNetwork webáruház fejlesztését választó partnereinknek. 

Értékelés: 
Még nincs értékelve