A SkyNetwork valamennyi megrendelője elfogadja a szerződési feltételeket.

A szerződés létrejöhet a SkyNetwork Hungary Bt. (5600 Békéscsaba, Jókai utca 14. II. em. 8., Cégjegyzékszám: 04-06-009278, Adószám: 25454781-1-04, a továbbiakban: SkyNetwork) és a megrendelő (továbbiakban: megrendelő) között, a https://skynetwork.biz oldalon (a továbbiakban "Ügyfélkapu") illetve emailben (a Kapcsolat menüpontban megadott címekre) elküldött megrendeléssel, abban az esetben, amennyiben azt a SkyNetwork elfogadja és visszaigazolja.  
Felhasználó vállalja, hogy a szolgáltatást az összes érvényes törvénynek megfelelően veszi igénybe. 
Felhasználó vállalja, hogy követi a megfelelő használatra vonatkozó szabályzatot a szolgáltatás igénybevételekor.
Felhasználó tevékenységéből adódó károkért, amely a szolgáltatásra hatással lehet, a SkyNetwork nem vállalja a felelősséget.
Felhasználó beleegyezik, hogy szolgáltatás igénybevételével nem sért szerzői jogot, védjegyet, szabadalmat, törvényt, beleértve polgári jog vagy szerzői jogokat, személyes jogot, jó hírnévhez való jogot. A felhasználó nem adhat közre felnőtt (pornográf ) tartalmat, szerencsejáték, illegális szerek, és valamennyi, a magyar és európai jogban tiltott tevékenységet. 
Ezek megsértésének gyanúja esetén azonnali szolgáltatás felfüggesztése lép életbe a vizsgálat idejére. A szolgáltatás megszűnését eredményezi, ha a vizsgálat megállapítja, hogy eredetileg közölt vagy továbbított az előzőekben említett, vagy a következő típusú tartalmat:
  • Kéretlen tömeges email (több mint 25 felhasználónak), amely panaszt eredményez a címzettektől.
  • Folyamatosan zaklatás
  • Jogtalan névhasználat, beleértve a felhasználói nevet, az e-mail-, Usenet hozzászólásokat, az IRC-t, vagy bármilyen más internetes szolgáltatást is
  • Tilos az IRC és a kapcsolódó programok, többek között psybnc, "bot", stb, szkriptek használatát, velük való visszaélést, támadásokat, illetve a túlterheléses támadásokban való közreműködés.  
  • Azok a felhasználók, akik a szabályokat megszegve használják a szolgáltatást, a fiók felfüggesztésén túl kötelesek megtéríteni a szolgáltatásban résztvevők ezen tevékenységével okozott károkat (szolgáltatás-kiesés, hatósággal való közreműködés miatti költségek, többletmunkából eredő munkabér, stb.).

Normál tárhely erőforráskorlátozás

Felhasználó vállalja, hogy nem használ a normál használatot jelentősen meghaladó erőforrást. Ennek bármilyen megsértése esetén korrekciós intézkedések meghozatalára kerül sor annak érdekében, hogy fenntartható legyen a szerver stabilitása. Ennek érdekében ha a tevékenység vagy annak következménye veszélyezteti a normál működést a szerver túlterhelésével, felfüggeszthetjük és/vagy megszüntethetjük fiókját. Felhasználó nem jogosult 50% vagy annál nagyobb mértékben a rendszer erőforrásait (CPU vagy memória)  30 másodpercnél több ideig terhelni, vagy több mint 2% CPU-t naponta, 3% memóriát naponta. Felhasználó nem futtathat több mint 10 egyidejű folyamatot felhasználónként, és nem engedi, hogy bármilyen folyamat fusson több mint 30 másodpercig vagy több mint 32 MB memóriát használjon. Adatbázisok csak maximum16 felhasználói kapcsolatot használhatnak. Cron feladatok legfeljebb 30 percenként futhatnak. Minden cPanel - fiók nem küld 300 -nál több e-mailt óránként. Ha megállapítható, hogy a vásárló fiókja túl nagy igénybevétellel használja a rendszer erőforrásait, ideiglenes felfüggesztésére kerülhet fiókja, hogy megakadályozzák a szerveren tapasztalt problémákat, így a problémákat más ügyfelek nem érzékelik. Ha a vizsgálat azt állapítja meg, hogy a fiók nem alkalmas a megosztott vagy viszonteladó szerver környezetbeni működésre, ügyfélszolgálatunk egy értesítést fog küldeni a megrendelőnek, és biztosítja számukra az alternatív megoldást, mint "VPS", "dedikált szerverek" vagy a Prémium tárhely csomag. A SkyNetwork lesz az egyedüli döntéshozó, és fenntartja magának a jogot, hogy ezeket a határokat saját belátásunk szerint megállapítsuk, és a kiigazításokat, módosításokat, felfüggesztéseket megtegyük.
SkyNetwork fenntartja magának a jogot, hogy figyelemmel kíséri a hálózat használatát, és ha a szolgáltatás jelentősen meghaladja az átlagos használatot, korlátozza a rendelkezésre álló sebességet, hogy takarékoskodjon a hálózati erőforrásokkal.
SkyNetwork végez napi és heti mentést minden szerveren, hogy biztosítsuk a fájlok biztonságát. A napi és heti mentések automatikusan jönnek létre minden olyan fióknál, ahol kevesebb mint 20 GB-os a felhasználás és 100.000 fájlnál kevesebb az állomány. A SkyNetwork nem garantálja ezt a funkciót minden ügyfélnek, és ezért erősen ajánljuk, hogy az ügyfelek rendszeres biztonsági másolatot készítsenek a saját adataikról. Abban a szerencsétlen esetben, ha az ügyfél elvesztette az adatait, amelyek hosztolása a SkyNetwork-nél történt, minden tőlük telhetőt megteszünk, hogy visszaállítsuk az ügyfél adatait; azonban a SkyNetwork nem felelős az elveszett adatokért, időért, kieső bevételért az egyéb erőforrások meghibásodása miatt hibás mentést, nem létező mentés, vagy adatvesztést okozó hardver eredményező károkért. Kérjük ügyfeleinket, hogy saját külön biztonsági mentéseket végezzenek, ha az adatok kritikus fontosságú üzleti vagy megélhetést biztosítanak. A SkyNetwork napi és heti mentést végez szerverein. A napi mentések minden éjjel, a heti mentés szombatról vasárnapra virradó éjszaka külön szerverre (több száz KM távolságra lévő adatközpontban) kerül elvégzésre. A mentés ideje alatt a szerver teljesítményének lassulása előfordulhat, tekintettel a több száz GB adatmennyiség tömörítését és transzferét kiszolgáló folyamatok nagy teljesítmény-igényére.
Nem szabad használni a viszonteladói tárhelyen a következők valamelyikét: Ingyenes tárhely (web hosting) szolgáltatást, ingyenes e-mail szolgáltatást, ingyenes blog szolgáltatás, ingyenes honlapok, ingyenes kép hosting, ingyenes próba-fiókok létrehozása.
Több oka is van ezekre a tilalmaknak az ingyenes szolgáltatásokra nézve. Az okok közé tartoznak (de nem szükségszerűen korlátozódnak ezekre) a következők:
  • Az ingyenes szolgáltatások általában nem igényelnek semmilyen megbízható azonosítást arra a személyre nézve, aki regisztrál a szolgáltatásra. Gyakorlatilag lehetetlen lenyomozni a személyazonosságát azoknak, akik visszaélnek az ingyenes szolgáltatásokkal.
  • Ügyfeleink (beleértve viszonteladók is) mind gyors, megbízható szolgáltatásért fizet. Felépítettünk egy brand-et, amely kiváló szolgáltatást nyújt. Nem kockáztathatjuk, hogy azonosítatlan személyek károsítják a hírnevünket.
  • A felhasználók ingyenes szolgáltatások igénybevételekor sok esetben azonnal spam használatot, vagy más módon nagy mennyiségű erőforrás és a sávszélesség használatot indítanak, mielőtt a fiókjuk megszűnik. Az ilyen elkövetők gyakran regisztrálnak egymás után több fiókot, és ez sok problémát okozhat a szerverek és a hálózat működésében.
  • A spammerek, üzemeltetői adathalászat és pharming csalások, adathalász webhelyek, forgalmazók kémprogramok, vírusok, trójai programok, férgek és egyéb rosszindulatú programok, a piaci szereplők az illegális Warez oldalak üzemeltetőinek az illegális vagy jogosulatlan fájlcserélő vagy archív oldalakat, és a hackerek gyakran visszaélnek ingyen online szolgáltatások. Lehetővé téve ingyenes szolgáltatásokat,  szervereinket súlyos visszaéléseknek tenné ki és sérthet minket, vagy más ügyfelünket, és viszonteladóink összes ügyfélét is.
  • Ha megszegi a tilalmat ingyenes szolgáltatásokról, felfüggesztjük a fiókját, azonnal, vagy értesítés nélkül, amelyet mi a saját belátásunk szerint szükségesnek tartunk a helyzet kezelésére.
File Hosting és a fájlok tárolása bármilyen tekintetben szigorúan tilos minden viszonteladó, megosztott és hosting szerver fiókkal. Szolgáltatásaink szigorúan vett weboldal hosting. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet letöltés a webhelyről. Ez azt jelenti, hogy nem működik specializálódott letöltések, kiszolgálására, mint Download.com vagy hasonló oldalak, és nem használja a fiókot adattárban az MP3, játékok, videók, fotók, képek, hang- és zenei fájlok letöltésének tömeges és jogtalan biztosítására.

 

Fizetés

Felhasználó vállalja, hogy időben megfizeti a SkyNetwork-től igénybe vett szolgáltatás valamennyi díját, a megrendelés szerint. A SkyNetwork minden befizetésről -beleértve az előleg fizetést is- elektronikus számlát állít ki, amelyet emailben küld el a Megrendelőnek. Felhasználó joga, hogy ne elektronikus, hanem hagyományos, papír alapú számlát kérjen. Ilyen esetben a fizetési tranzakció előtt értesítést kell küldenie az email címünkre, vagy jelezni azt az Ügyfélkapun. A díjbekérők könyvelésben nem szerepeltethetők, minden sikeres fizetési tranzakciót követően érkezik a digitálisan aláírt számla. 
A SkyNetwork további díjakat számíthat fel különböző fizetési módok tranzakciós költségek fedezéséért (pl. PayPal). Ezeket az esetleges díjakat minden megrendelés és fizetés előtt közöljük.
Bankkártyás fizetés: Ha az ügyfél úgy dönt, hogy a szolgáltatásokért bankkártyával fizet, a vevő elfogadja, hogy nem vitatja a díjfizetés jogosságát. 
Nem fizetés: Minden viszonteladói és normál (megosztott) ügyfél pénzügyi teljesítése az év, vagy hónap meghatározott napján van attól függően, hogy havi-, vagy éves díjfizetés van érvényben. Ha nem teljesíti a fizetési kötelezettségét a határidőig, a felhasználási feltételeket ezzel megsérti. Elmulasztása a kifizetést öt (5) egymást követő napon túl felfüggesztéséhez is vezethet az ügyfélszolgálat részéről. Ha nem teljesíti a fizetési kötelezettségét hét (7) egymást követő napon (beleértve a évfordulójának napját is), a hozzáférés, a szolgáltatási hálózat és minden szolgáltatás felbontását eredményezheti. Minden ügyfél adatait további hét (7) napon túl meg fogják semmisíteni biztonsági és adatvédelmi okokból. 
Fizetési emlékeztetők: A fizetési feldolgozó rendszer eljuttat egy emlékeztetőt a kifizetésről minden ismétlődő megrendelés, szolgáltatás esedékességét megelőzően. Ez ügyfelek felelőssége, hogy biztosítsák, megfelelő fedezet áll rendelkezésre a hitelkártya- vagy bankszámlán. Ez az ügyfél kizárólagos felelőssége annak biztosítása, hogy időben rendezze a fizetést, az e-mail címre működik, és lehetővé tette, hogy megkapja az emlékeztetőket. Miután a fizetési felszólításokat a fizetési SkyNetwork úgy tekinteni, mint egy érvényes fizetési emlékeztetőt, nem vállal felelősséget a nem kézbesíthető e-mailekért, vagy e-mailben küldött felszólításokért, amelyek nem érik el az ügyfelet, beleértve, de nem kizárólagosan a spam szűrők vagy a hálózat problémáit is. Az első nap a kifizetés elmaradása esetén; a késedelmes ügyfél kap egy fizetési emlékeztető értesítést, amelyben tájékoztatjuk, hogy frissítenie kell a hitelkártya/bankkártya adatokat a számla kifizetéséhez. A második és a harmadik nap, a második és harmadik fizetési emlékeztetőt küldjük el. Az ötödik nap az ügyfélszolgálatunk átmenetileg felfüggeszti fiókját fizetetlen számla miatt.

 

Garancia és pénzvisszafizetési feltételek

Lemondva minden más jogaitól e megállapodás alapján, a SkyNetwork által az ügyfeleknek a 15 napos pénz-visszafizetési garanciát nyújt a tárhelyszolgáltatásokra. Ha bármilyen okból megszünteti fiókját a megrendeléstől számított tizenöt (15) napon belül, visszatérítjük a pénzt kérdés nélkül; feltéve azonban, hogy korábban soha nem kapott visszatérítést a 15 napos visszaigénylési garancia keretében. Ha Ön korábban kapott visszatérítést a 15 napos visszaigénylési garancia keretében, a fiók törlésre kerül, de nincs pénzvisszafizetés. 
A visszatérítési mód nem vonatkozik semmilyen további termékre vagy szolgáltatásra, a Domain regisztrációra, domain parkolás szolgáltatásokra, dedikált szerverekre, virtuális privát szerverre, SSL-tanúsítványokra és weboldal készítésre.

Weboldal készítés:

1 éves garancia: amennyiben honlapja elkészül, kizárólag abban az esetben adjuk át, amennyiben Ön megtekintette a kész oldalt és elégedett vele. Ekkor küldjük a számlát vagy díjbekérőt, amely kifizetése után aktiváljuk a weboldalt. Ha a weboldal működésében hiba keletkezik, vagy nem a várt módon működik, 48 alatt köteles a SkyNetwork a hiba elhárítását elkezdeni. A hiba Ügyfélkapunkon (https://skynetwork.biz) történő bejelentése után 7 nap elteltével, amennyiben nem kezdődött meg a hiba javítása, kérheti a  weboldalkészítés teljes (100%) összegének visszatérítését.
A megrendelést követő 45. nap után, amennyiben a weboldal legalább 75%-ban elkészült és a megrendelő útmutatása, vélemény-nyilvánítása vagy elérhetetlensége miatt a kivitelezés befejezése késik, a SkyNetwork kérheti a weboldal készítés árajánlatban és megrendelésben megállapított árának 75%-ának kifizetését "előleg" vagy "I. részlet" jogcímen, amelyet a megrendelő köteles a számla kézbesítése után 7 napon belül kifizetni. A weboldal átadása csak 100%-ban elfogadott weboldalnál, és az ár 100% - os megfizetése után történik, kivéve, ha erről külön megállapodás született a megrendeléskor.

Szolgáltatás lemondása

Az ügyfelek önként megszüntetik a fiókukat bármikor, bármilyen okból vagy ok nélkül, kérve a törlést az Ügyfélkapu területén a https://skynetwork.biz/clientarea.php?action=services oldalon, kiválasztva a megszüntetendő szolgáltatást, a bal oldali Akciók blokkban lévő Törlés kérése menüpontban. Az évforduló számlázási időpontja előtt legalább öt (5) nappal kell a lemondást bejelenteni. Minden esedékes összeget rendezni kell, mielőtt megszünteti az ügyfél számláját. Ügyfél tudomásul veszi, hogy SkyNetwork nem nyújt időarányos vagy bármilyen más visszatérítést, kivéve a 15 napos pénzvisszafizetési garanciát és a weboldal működési garanciákat. 
Weboldal készítés:
A weboldal készítés a kivitelezés ideje alatt történő visszamondása, lemondása esetén az oldal elkészültségének megfelelő százalékos arányt kell alkalmazni. Például: 50%-os elkészültség esetén az árajánlat és megrendelt szolgáltatás összegének 50%-át kell megfizetni. Az elkészültségi arányba nem számít bele a felhasználó által feltöltendő tartalom (szöveg, kép, dokumentum, oldal, menüpont, video, termék, stb.).
Minden törlési kérelmet közvetlenül az Ügyfélkapun kell benyújtani (https://skynetwork.biz) . Törlés kérést nem fogadunk el e-mailben, postai úton vagy telefonon.