A linkekből sosem elég?
Tényleg segítenek a linkek a weboldalunk előrejutásában? És minél több link mutat a weboldalunkra, annál jobb helyezést érünk el? Tudjuk, hogy nem, pontosabban a linkek minősége, környezete és szövege is rengeteget számít. De mi a helyzet a weboldalunkon megjelenített hivatkozásokkal?
A Google értékeli, ha weboldalunkon elhelyezünk linkeket. Azt is szereti, ha ezek a hivatkozások minél értékesebb tartalomra mutatnak. Azonban van egy határ, ami már inkább árt, mintsem használ.
A Google azon az elv szerint (is) értékel, hogy tartalmaz-e az oldalunk minőségi linkeket. Hiszen a linkek az internetes böngészés “alapkövei”, emiatt találunk rá újabbnál újabb értékes tartalomra. Ha a weboldalunk nem tartalmaz más, hasznos oldalakra mutató linkeket, akkor kevésbé lesz “hasznos”, mint azon társai, amelyek segítik a felhasználókat az értékes tartalomhoz jutni.
Éppen ezért fontos a “hasznos” linkek elhelyezése. Egészen addig, amíg az “természetes”, vagyis nincs mögötte mesterséges linképítés, vagy tömeges link megjelenítés.
Használjunk tehát más oldalakra mutató linkeket, de ne vigyük túlzásba. A link-cserét persze kerüljük, ahogy azt korábbi bejegyzésünkben is írtuk.
Talán ezek a cikkek is érdekelni fogják
Növeljük a biztonságot: több lépcsős bejelentkezés
2018. 06. 17.
A tizenévesek lelépnek a Facebookról
2018. 06. 03.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
Ezen az oldalon cookie-kat használunk annak biztosítására, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. Amennyiben a beállítás megváltoztatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.