A tizenévesek lelépnek a Facebookról
Megfelelő stratégia a Facebook-ra alapozni online megjelenésünket? Mármint, a cég internetes oldala HELYETTESÍTÉSE a FB oldallal?
Nem igazán, sőt, nagyon rossz ötlet. Nemsokára rátérünk az okokra, ám előtte egy ide vonatkozó friss felmérés arról, hogy a jelenleg legnépszerűbb közösségi oldal a fiataloknál már nem sokáig lehet piacvezető. A tizenévesek szinte kivétel nélkül használják az internetet, közel felük folyamatosan online. De a fiatalok egyre kisebb arányban csatlakoznak a Facebookhoz, írja a Pew Research Center legfrissebb kutatásában.
A 13-17 éves korosztály mintegy fele használja a FB-t, viszont akkor tűnik alacsonynak ez a szám, ha hozzátesszük, hogy ugyanennél a korcsoportnál a Youtube-ot 85, az Instagramot 72, a Snapchatet 69%. Ez azért elég komoly eltérés, de legalább nem sereghajtó, a Twitter és a Tumblr azért alulról előz, 32 és 9 százalékkal.
Három éve, az előző kutatás eredményeivel összehasonlítást végezve meglepő kijelentést tehetünk: akkor a Facebook 71%-on állt, a Google Plusz pedig 33-százalékon (utóbbit nem lehetett mérni a legújabb kutatásban). Vagyis főleg a fiataloknál trendszerű elmozdulást láthatunk, amelynek fő vesztese a Facebook, de panaszkodhat a Google+ is.
A három éves időszak egyértelműen fő nyertese a Youtube, amely bár nem közösségi oldal, de elég komoly tényezővé vált az internetes kommunikációban.
Talán ezek a cikkek is érdekelni fogják
Növeljük a biztonságot: több lépcsős bejelentkezés
2018. 06. 17.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
Ezen az oldalon cookie-kat használunk annak biztosítására, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. Amennyiben a beállítás megváltoztatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.