Milyen kulcsszavakat használjak?
Elkészült a weboldal, azt szeretnénk, ha a Google találati listáján minél előnyösebb helyen szerepelne. De milyen kulcsszavakra? Egyáltalán, milyen kifejezésekre keresnek legtöbben? Milyen kulcsszavakat érdemes használni?
(Most is) segít a Google. Egészen pontosan a Googke Kulcsszótervező (KeywordPlanner), amely a Google Adwords-ből elérhető.
Ha nincs még Adwords-fiókja, regisztráljon (ingyenesen): Google AdWords: Keyword Planner
Hozzon létre hirdetés-csoportot (nem szükséges hirdetést indítani). A Kulcsszavak hozzáadása résznél vegyen fel kulcsszavakat, soronként egyet.
A megjelenített listából kiderül, hogy mely kulcsszavakra indított keresés jelenik meg a legtöbbször (illetve, hogy az esetleges hirdetésünk milyen eredményre számíthat, ha hirdetünk).
A fenti képen látható, hogy a megadott kulcsszavak közül legtöbbször a “Lakberendezés”-re keresnek rá, de jó eredményt érhetünk el a “Lakberendező” kulcsszóként szerepeltetésével is. A lakás dekoráció még esélyes lehet, de a többi helyett érdemes más kulcsszavakat keresni.
Talán ezek a cikkek is érdekelni fogják
Növeljük a biztonságot: több lépcsős bejelentkezés
2018. 06. 17.
A tizenévesek lelépnek a Facebookról
2018. 06. 03.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
Ezen az oldalon cookie-kat használunk annak biztosítására, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. Amennyiben a beállítás megváltoztatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.